
Nekaj poudarkov iz novičnika PSSS!
Dan za spremembe: odpravimo diskriminacijo
(Slovenska Filantropija)
Verjamemo, da bo letošnji Dan za spremembe z naslovom Odpravimo diskriminacijo odlična priložnost za osveščanje o diskriminaciji, širjenje glasu o že obstoječih dobrih praksah in izvedbo konkretnih akcij, ki bodo trajnostno prispevale k sprejemanju raznolikosti, spodbujale enakopravnost in dobre odnose med različnimi skupinami v družbi.
Nad diskriminacijo z globalnim učenjem
(Zavod Voluntariat)
Boj proti diskriminaciji je kompleksen, saj je diskriminacija sama po sebi razvejana - in ker je področij diskriminacije toliko, tudi ni enotnega recepta za boj proti njej. Kljub temu je po naših izkušnjah eden izmed boljših načinov za soočanje z raznimi oblikami diskriminacije ozaveščanje in izobraževanje posameznikov. Ozaveščeni posamezniki namreč postajajo strpnejši in razumevajoči za drugačnost in drugost, sprememba v mišljenju pa vodi do spremembe v vedenju. Zato si na vseh korakih svojega delovanja prizadevamo za strpno, solidarno, vključujočo in povezujočo družbo.
Ne jemljimo dekletom poguma
(Zavod Nefiks)
Statistika že kar nekaj časa beleži padec brezposelnosti med mladimi, a visoko izobražene mlade ženske, zbrane v projektu Kolegice, opozarjajo, da se zanje položaj na trgu dela ni bistveno izboljšal. Pri zaposlovanju tako prihaja do 'nenačrtne' diskriminacije, saj so kompetence, ki jih medtem osvojijo moški na trgu dela 'bolj vnovčljive' oz. bolje plačane.
Revščina močno vpliva na socialne stiske med otroki
(ZPM Ljubljana Moste-Polje)
Otroci, ki so potisnjeni na rob in živijo v revnem socialnem in finančnem okolju, so že od malih nog drugačni v očeh svojih vrstnikov. Mi se zavedamo, da imajo tudi ti otroci in mladi pravico do kakovostnega razvoja in odraščanja, zato jim pomagamo z najrazličnejšimi pilotnimi in tudi stalnimi projekti.
Diskriminacija Romov
(Društvo za razvijanje prostovoljnega dela Novo mesto)
Le redko komu je jasno, zakaj romski otrok, ko vstopi v šolo, ponavljajoče prižiga/ugaša luč. To početje običajno označijo za disciplinski problem in nevzgojenost. Težko pa bi pomislili na pravi razlog: da je ta otrok doslej živel v baraki, ob soju petrolejke in ni imel priložnosti za izkušnjo prižiganja luči, kar drugi otroci spoznajo kmalu po tem, ko se dvignejo na lastne noge, nekje po 1. letu starosti.
****
Projekt je sofinanciran s strani Ministrstva za javno upravo.

