Udeleženci so pridobili kompetence na področju informacijske in podatkovne pismenosti, komunikacije ter sodelovanja. Spoznali so pravila spletnega bontona in osvojili veščine učinkovitega upravljanja družbenih omrežij. Poleg tega so preko različnih formatov (grafike, infografike, video) skupaj spoznavali tudi ustvarjanje privlačnih vsebin. Uporabljali so enostavna orodja, kot so Canva, Microsoft Designer in Figma. Cilj pa je bil, da se vsak posameznik nauči ustvarjati kakovostne in vizualno privlačne vsebine in se nauči osnov upravljanja družabnih omrežij za podjetja ali organizacije.
Poseben poudarek so namenili ustvarjanju vsebin za skupno kampanjo Time to move. Udeleženci so aktivno sodelovali pri oblikovanju in ustvarjanju kampanje. Vsak je pripravil svojo objavo, pri čemer so raziskovali napredna AI orodja, iskanje podatkov, navajanje virov ter ustvarjanje privlačnih besedil in vizualij. Raziskovali so možnosti in priložnosti, ki jih prinašajo AI orodja in se naučili, kako varno uporabljati AI v procesu ustvarjanja vsebin. Udeleženci so zadnji dan predstavili svoje stvaritve, predavatelji in mentorji pa so bili naravnost navdušeni nad njihovo kreativnostjo, inovativnostjo in trudom, ki so ga vložili v pripravo grafik in besedil.
Zavod Nefiks se zahvaluje vsem udeležencem, ki so se pridružili programu in izkazali interes za razvoj spretnosti v upravljanju družbenih omrežij, ustvarjanju vsebin in deljenju svojih idej. Nič ni bolj navdihujočega kot mladi ljudje, ki so pripravljeni uporabiti digitalne veščine za ustvarjanje pozitivnih sprememb v svetu.
Projekt DigiA sofinancira Ministrstvo za digitalno preobrazbo.